Verzendbeleid

Welkom bij Keukenmeisje waar uw tevredenheid onze hoogste prioriteit is. Hieronder vindt u belangrijke informatie met betrekking tot ons verzendproces. Heeft u verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@keukenmeisje.nl

Gratis verzending
Wij zijn verheugd u te informeren dat verzending voor al onze bestellingen in NL & België gratis is! Bij Keukenmeisje geloven we in transparantie en het bieden van een uitstekende service, inclusief gratis verzending voor al onze gewaardeerde klanten.

Verwerkingstijd zending
Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt, afhankelijk van de vraag naar het (de) bestelde product(en). Gelieve er rekening mee te houden dat er geen verzending plaatsvindt in het weekend en op feestdagen. Bij grote bestelhoeveelheden kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen. Eventuele vertragingen zullen via e-mail aan u worden gemeld.

Levertijd
De levertijd bedraagt minimaal 5-9 werkdagen (weekenden en feestdagen niet meegerekend). Houd er rekening mee dat vertragingen kunnen optreden als gevolg van wereldwijde pandemische omstandigheden. Wij volgen strikt de nieuwe protocollen en procedures voor koeriers en luchthavendouane. Tijdens drukke periodes, zoals feestdagen, kunnen extra vertragingen plaatsvinden.

Bevestiging van Verzending
Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de bevestiging van verzending en het (de) traceernummer(s). Hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen.

Retourkosten
Alle artikelen die naar ons magazijn worden teruggestuurd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Bekijk ook ons retourbeleid voor meer informatie over het terugsturen van producten

Track & Trace
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met een track & trace link


Schade
Keukenmeisje is verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van producten tijdens verzending. Als uw ontvangen bestelling niet in goede staat verkeert, beschadigd is of de verpakking gescheurd is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@keukenmeisje.nl. Vergeet niet foto's van het pakket te maken en contact op te nemen met het koeriersbedrijf dat uw pakket heeft behandeld.

Alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen moeten worden bewaard om een claim te kunnen indienen.

Bedankt voor uw vertrouwen in Keukenmeisje. We kijken ernaar uit u te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service.